Strašně těžce hledají se slova. Kór k něčemu tak veskrze brilantnímu jako je nová Salsa Ti!
Moje milovaná stará Salsa Fargo 2012, která se mnou projela toliko cest, protáhla mě bahnem a špínou světa a vždycky mě dovezla v míru domů najednou dostala facku. Jako když si chlap dotáhne domů ke starostlivé ženě drze moderní milenku. A navíc o fůru kilo lehčí. Být stará Salsa ženská – mám už kudlu v zádech. Ale já na to šel asi chytře a jasně sem těm dvěma rivalkám nastavil pořadí důležitosti – do krabice směr Kostarika jsem prostě naskládal opět starou Salsu. Ona je totiž navždy v mém srdíčku číslo jedna!
je ale zbytečné si něco nalhávat. Ve chvíli, kdy osedlám novou titanovou bestii – svět se točí rychleji. Mít pod zadkem jen deset kilo je prostě ohromující. A výbava téhle krásky jakbysmet. Převod 1/11, jedovaté hydrauliky Sram Force, tradiční milované sedlo Brooks B17 a pedály OneUp v kompozitu, vidlice Firestarter v karbonu stejně jako na zakázku dělané švýcarské ráfky, offset sedlovka od kultovních Thomson a jako můj bonbonek na polevu odpružený představec Redshift s ErgoGripy od stejnojmenné firmy. Kozačky si obula tahle dámy původně světlé od Maxxisu, ale já ji přezul do černé X-King 2.4 a s touhle šířkou můžu dál a dál, neboť tento rám používá Alternátory na zadní patce a já si tak určím vzdálenost pláště od rámu…..Prostě…uffff!!!
Popravdě , měl jsem za to, že to kolo je přehlédnutelné a jakožto nebarevné je i nezajímavé. A pak jsem s ním vlezl do vlaku….a starší pan vstal, došel ke mně a povídá ” to je titan, že ano…, to je prostě nádhera pane”!!
Tak teď si téhle radosti tedy musím užít co nejvíc, než nějaký Lakatoš s Gáborem pochopí, jaká že je cena titanu na trhu.
Tak vítej ve stáji krásko!