…pro někoho vidlice, vidla, luftpředek, front suspension, normálka.., ale pro mně je to shodný se zažehnutím Apolla 11.
A může za to, jak jinak už asi doživotní problém s podpalcovou šlachou levé ruky. Ani čtyři měsíce klidu nepomohly a rázová vlna za bratru 4 talíře šlachu jemně dolechtala. Kytara problém neschytala – naštěstí (bohu díky).., ale pevné Fargo mi dalo pocítit, kde bude problém. Možnosti byly jak jinak než dvě: obejmout Fargo, poděkovat mu za vše, dát mu sbohem a šáteček a na jeho místo postavit moderní růžové celopéro, co uhoupalo by moji ruku jako mandolína a loď kapitána Corelliho, nebo obejmou Fargo, poděkovat mu za vše a vyměnit mu přední pevnou za přední vzduchovou. Vyhrálo samozřejmě “B”, už z prostého důvodu, že nemám v lásce růžová kola, ani kapitána Corelliho. Každopádně je milé, že Fargu vždycky a za jakýchkoliv okolností děkuju:-)
A tak můj milovaný servisguru Kamilión dostal nelehký úkol – sehnat v dnešní době vzduchovou vidlici na starý model Farga a jako bonus mě ujistit, že to bude vypadat dobře, že to bude fungovat a že to zaplatím zlotem až najdu peněženku. A tak Kamilión, hledal, našel, zaplatil, namontoval…a poslal mne do lesů sčítat srny, datly a užívat si po delší době skoro bezbolestnou jízdu..
A tak jsem stál poté na kopci na Rokytnicí, díval se jak slunce zapadá, hladíce svoje kolo, obdivujíce nový vidlicový make-up….
Ještě nekončíme holka moje. Tohle nás nakoplo…Fargo forever
majer
No gratulace a hooodne nových zážitků pane koloslapale…